.hogyan igyunk? || világi kérdés, amúgy fitness téma?

Sziasztok, már elég rég jelentkeztem workout bejegyzéssel, minden esetre most igy egy pöti beszámoló. Szégyenemre, igazából a minden héten ...

Sziasztok, már elég rég jelentkeztem workout bejegyzéssel, minden esetre most igy egy pöti beszámoló. Szégyenemre, igazából a minden héten hétfőn edzek másfél órát az egyetlen igazi testmozgás amit ezen a héten végezni fogok. Szerencsémre, vagy sem az előző héten se kellet, meg nem is tudtam, rá vennem magam, hogy itthon is csináljak valamit, mert van heti 4 tesim és ott kellően megdolgoztatnak. Nem vicc, komolyan mondom halálos amikor erősítünk. 

hahahah this made me giggle because i was just telling myself that i need to stop being a big baby and start drinking more water and working out. gah.De mint tudjuk, attól még, hogy edzünk, nem érhetünk el tökéletes végeredményt mert szóba jön rögtön az egészséges étkezés (igen, ebédre kakaóscsigát ettem...taps-taps Nina) és ezzel együtt az ivás is. Ugyanis alapvetően az emberek keveset isznak. Mármint vizet.
Nemrég én is emiatt bajba kerültem, mert kb egy negyed liternyi folyadékot gurítottam le egy nap össz-vissz. Szóval azóta fokozottan figyelek, hogy meglegyen a napi 2 liter.
Eleinte nagyon pocsék volt folyamatosan inni és wcre járkálni, de kb a 2-3. napra a szervezetem megszokta és azóta már konkrétan szomjas is vagyok nagyon hamar.
Na de, hogyan lehet elérni ezt? Hogyan vegyük rá magunkat erre a változtatásra?
Itt megjegyezném, hogy én alapvetően a sok ingázás illetve az órák miatt mindig a lehető legkevesebbet ittam, egyrészt azért mert nem engednek ki szívesen órákról, másrészt pedig haza felé sétálva, ha hív a természet... nehéz mit tenni. Na de akkor a tippek:
1. Suliba/munkába cipelj magaddal egy literes, másfél literes palackot. Így, mivel folyton előtted van, ha unatkozol vagy bármi, inni fogsz, illetve annyira zavaróan nehéz, hogy én inkább megiszom, hogy ne kelljen még ezt a plusz súlyt is magammal cipelnem.
2. Telefonos applikációk. Nagyon sok ilyen app van Androidra és iOS-ra is, ami időnként szól neked, hogy inni kell. Ezt én azért nem használom, mert gázos lenne, ha iskolán belül rezegne/megszólalna.

3. Otthon a gép mellé tegyél egy flakon vizet és egy poharat. Én alapvetően mindig rágcsálni való után nézek mielőtt gépeznék, blogolnék vagy bármi, de így inkább ha valami mellékes tevékenységet szeretnék végezni, nem a nasi, hanem a víz után nyúlok. 

4. Mikor itthon edzek és a videókban vízszünet van, akkor sokszor érzem, hogy áh nem kell, csináljuk tovább vagy, hogy csak had üljek le, inni már nem bírok. Ilyenkor mindenképp igyunk, mert nem véletlenül vannak ezek a szünetek. 

5. Egyébként pedig, alapvetően a napjainkat ildomos egy nagy pohár vízzel kezdeni.:) 

Egyébként miközben lepötyögtem ezt a bejegyzést, nagyjából megittam egy liter vizet, szóval tényleg ilyen egyszerű az egész.:)
Health Benefits Of Drinking Water: Water helps in the digestive process as it helps to keep the kidney working normally.

You Might Also Like

0 komment

.partnerek és barátok